مظلومی: در استقلال هر بازیكنی قهر كند فیكس نمی‌شود
نوشته شده توسط : alireza

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: این مسئله که در تیم ما هر بازیکنی قهر می کند، به ترکیب اصلی راه می یابد، صحت ندارد.

00006281.jpg

 

پرویز مظلومی پس از پیروزی یک بر صفر مقابل راه‌آهن اظهار داشت: فوتبال زیبایی از دو تیم شاهد بودیم. 35 دقیقه اول بازیکنان سنگین بودند و راه‌آهن چرخش خوبی روی توپ داشت اما 10 دقیقه پایانی نیمه اول کار را در دست گرفتیم.
وی افزود: در نیمه دوم تغییر سیستم دادیم و به هدفمان که همان کسب 3 امتیاز بود رسیدیم به تیم راه‌آهن نیز تبریک می‌گویم که توانسته تیم بهتری شود.
مظلومی درباره حضور شریفات در این دیدار عنوان کرد: ما نسبت به بازیکنانی که داریم سیستم خود را انتخاب می‌کنیم. در این بازی می‌خواستیم از امیدرضا روانخواه استفاده کنیم و وسط زمین را تقویت کنیم. شریفات هم یکی از بازیکنانی است که در حال جا افتادن در ترکیب استقلال است.
سرمربی استقلال درباره اینکه چه زمانی قرار است جایگزین دوس سانتوس انتخاب شود گفت: ما اکنون در تیم خود به فکر سانتر از جناحین نیستیم، هرموقع خواستیم از جناحین سانتر کنیم به فکر مهاجمی که سرزن باشد می‌افتیم و البته این را هم بگویم ما هم بازیکنانی داریم که همه از ترکیب استقلال دور هستند.
مظلومی ادامه داد: باید از تک تک بازیکنان استقلال تشکر کنم که چه در بیرون زمین و چه در درون زمین یکدل هستند. آنها تلاش و دوندگی خوبی دارند.
سرمربی استقلال درباره دفاع تیمی گفت: تمام سعی و تلاش من این است که دفاع تیمی را تقویت کنم نه خط دفاع را. وقتی تیمی گل می‌خورد فقط دروازه‌بان و دفاع مقصر نیستند. دیدید که در همین بازی میلاد میی‌داودی در دقایق پایانی بازی یکی از توپ‌های راه‌آهنی‌ها را گرفت. استقلال اگر بتواند خوب دفاع کند می‌تواند به هر تیمی گل بزند.
مظلومی درباره داوری این دیدار نیز اظهار داشت: داوری بازی مشکلی نداشت که بخواهم از آن صحبت کنم.
وی در ادامه در پاسخ به این سؤال که آیا هر بازیکنی که از استقلال قهر کند در ترکیب اصلی این تیم قرار می‌گیرد، گفت: اصلاً این‌طور نیست. آنهایی که در این مدت در کنار تیم بودند می‌بینند هر بازیکنی که حقش باشد در ترکیب تیم قرار می‌گیرد و اتفاقاً هرکسی که قهر کند از ترکیب بیرون می‌رود.
وی در ادامه در پاسخ به سؤال دیگری مبنی براینکه گزارشگر این بازی اعلام کرده وحید طالب‌لو پس از جلسه با علی فتح‌الله‌زاده به ترکیب استقلال بازگشته است گفت: همه بازیکنان ما پیش مدیرعامل می‌روند. آنکه تصمیم‌گیرنده نهایی است من هستم. اکنون که بحث گلرها پیش کشیده شد باید بگویم بعد از دربی محمدی از ناحیه انگشت دست آسیب دید و دوباره به وحید طالب‌لو فرصت دادیم و شاهد هم هستید که طالب‌لو در این سه بازی عملکرد خوبی داشته است. کار من این است که از همه بازیکنانم استفاده کنم اگر قرار باشد در طول فصل فقط از 11 نفر استفاده کنم کم می‌آورم.




:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 777
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 9 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: